Je kan uitsluitend op afspraak terecht bij de diensten in het administratief centrum.
Digitaal loket
Bekijk voordat je een afspraak wil maken eerst ons digitaal loket. Er zijn ondertussen heel veel zaken die je online kan regelen waarvoor je niet naar het administratief centrum hoeft te komen.
Hoe maak ik een afspraak?
Voor de dienst Burgerzaken kan je zelf een afspraak maken via onderstaande blauwe knop. Je kan ook nog altijd telefonisch een afspraak maken (in de voormiddag). De andere diensten bekijken steeds in overleg met jou hoe ze je zo goed mogelijk verder kunnen helpen.
MET DE DIENST BURGERZAKEN:
- via de afsprakenknop op deze pagina.
- telefonisch op 03 288 26 20
- persoonlijk aan het onthaal
Maak hier een afspraak met de dienst burgerzaken
MET DE ANDERE DIENSTEN:
- sociale dienst 03 288 26 80 (in de voormiddag) of socialedienst@hemiksem.be- dienst ruimte 03 288 26 69 (in de voormiddag) of technischedienst@hemiksem.be
- dienst omgeving 03 288 26 61 (in de voormiddag) of omgeving@hemiksem.be
- dienst organisatiebeheersing 03 288 26 57 (in de voormiddag) meldingen@hemiksem.be
- financiƫle dienst 03 288 26 35 (in de voormiddag) of financieledienst@hemiksem.be
- vrijetijdsdienst 03 288 26 92 (in de voormiddag) of vrijetijd@hemiksem.be
Hoe wijzig/annuleer ik een afspraak?
Heb je een afspraak gemaakt, maar kan je niet meer aanwezig zijn? Nadat je een afspraak hebt gemaakt, krijg je een e-mail met de bevestiging in je mailbox. Je kan je afspraak wijzigen of annuleren door op de knop 'afspraak wijzigen of annuleren' te drukken in die e-mail en de instructies te volgen.