Lokaal bestuur Hemiksem is op zoek naar een administratief medewerker voor de dienst burgerzaken/onthaal.
Als administratief medewerker zorg je voor een optimale informatiedoorstroming met het oog op een optimale samenwerking en klantgerichte dienstverlening.
Je staat in voor een klantgerichte, kwalitatieve en efficiënte dienstverlening aan interne en/of externe klanten en dit zowel in de backoffice als de frontoffice.
Naast de aanwerving van een voltijds administratief medewerker voor de dienst burgerzaken/onthaal wordt een werfreserve aangelegd waarbij je kan ingezet worden voor administratieve functies in gans de organisatie
Verantwoordelijkheid en creativiteit schrikken je hierbij niet af.
Een uitgebreide functiebeschrijving kan je opvragen via sollicitaties@hemiksem.be
Twijfel of je in aanmerking komt neem dan contact op met Nathalie Decuyper via 0472 31 25 62 of sollicitaties@hemiksem.be
Interesse!
Solliciteren kan tot en met donderdag 1 juni 2023 door het sollicitatieformulier samen met jouw cv en kopie diploma te versturen naar sollicitaties@hemiksem.be
Het sollicitatieformulier vind je onderaan deze pagina (bij de downloads).
Selectieprogramma
De selectieprocedure is voor iedereen gelijk en verloopt als volgt:
Nog vragen over de functie en/of de selectieprocedure?
Neem contact op met Nathalie Decuyper via 0472 31 25 of sollicitaties@hemiksem.be