Menu

Aanvraag- en aangifteformulieren

Voor volgende aanvragen of aangiftes bezorg je de formulieren ondertekend terug aan de financiële dienst van de gemeente:

  • Aangifte aanplakborden
  • Aangifte drijfkracht
  • Aangifte hinderlijke inrichtingen
  • Aangifte tanks- en vergaarbakken
  • Aangifte private stortplaatsen
  • Aangifte reclamedrukwerk
  • Aangifte tweede verblijven
  • Aangifte nachtwinkels
  • Aangifte onbebouwde gronden en kavels
  • Aanvraag vrijstelling leegstand
  • Aanvraag vrijstelling verwaarloosde woningen en gebouwen


Aanvraag- & aangifteformulieren

Je kan onderaan de aanvraag- & aangifteformulieren downloaden.


Contact

Financiële dienst

Sint-Bernardusabdij 1
2620 Hemiksem

Tel: 03 288 26 30
E-mail: ellen.moonen@hemiksem.be

Het Administratief Centrum is enkel open op afspraak. Meer info kan u hier vinden.

Voor het indienen van belastingaangiftes of vrijstellingsdocumenten, kan je steeds mailen naar belastingen@hemiksem.be

Voor vragen met betrekking tot de boekhouding mag je steeds mailen naar boekhouding@hemiksem.be

Overige financiële vragen of bestellingen van huisvuilzakken, ea…, mag je mailen naar financieledienst@hemiksem.be

Facturen kunnen ook digitaal worden aangeleverd als pdf-bestand. Let u er aub wel op dat er slechts 1 pdf-bestand als bijlage is toegevoegd bij de mail om de verwerking vlot te laten verlopen.

Facturen gericht aan het gemeentebestuur mag u sturen naar facturen_gemeente@hemiksem.be

Facturen gericht aan het OCMW mag u sturen naar facturen_ocmw@hemiksem.be

Opgelet er mag slechts één pdf bestand als bijlage aanhangen. Geen andere bijlagen meesturen aub.

Openingsuren

Maandag:
9.00u - 12.00u
Dinsdag - woensdag:
9.00u - 12.00u, 14.00u - 16.00u
Donderdag - vrijdag:
9.00u - 12.00u
Zaterdag - zondag:
Gesloten
Deze dienst is gesloten op volgende dagen: 26/12/2022
Deze dienst is nu gesloten